.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش علمی مرمت و باستان شناسی در گلستان

اولین همایش علمی مرمت و باستان شناسی همزمان با روز جهانی موزه و میراث فرهنگی در سالن اجتماعات پردیس منابع طبیعی گلستان برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گلستان در حاشیه این همایش گفت: معرفی علمی بناهای مرمت شده و محوطه های حفاری شده توسط سازمان و نقش دانشجویان گروه مرمت و باستان شناسی موسسه غیرانتفاعی گلستان درخصوص علمی نمودن پروژه های مرمتی و باستان شناسی از جمله اهداف این اهداف این همایش است.

فریدون فعالی افزود: ارتباط علمی دانشجویان گروه مرمت و باستان شناسی با سازمان به عنوان متولی اصلی اجرایی در حوزه مرمت و باستان شناسی از دیگر اهداف این همایش است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه این سازمان به عنوان متولی اصلی واجرایی در حوزه مرمت و باستان شناسی است و نظر به تعامل سازمان با دانشگاه ها وآموزشگاه های عالی غیر انتفاعی و غیردولتی اقدام به برگزاری مشترک این همایش شده است.

به گفته فعالی، ارائه سخنرانی های علمی در خصوص مرمت و مستندنگاری بناها و بافت های تاریخی و باستان شناسی، ارائه نمایش دستاوردهای پژوهشی و علمی دانشجویان گروه مرمت و باستان شناسی موسسه غیرانتفاعی گلستان از دیگر بخشهای این همایش است.

شماری از کارشناسان و باستان شناسان در این همایش شرکت داشتند.

گلستان 1500 اثر تاریخی و طبیعی دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.